El joc “Rapinyaires” ja està a la venta – El juego “Rapaces” ya está en venta

Rapinyaires – Rapaces

Ciutadans de Catalunya! Ja ho tenim aquí! Per fi, desprès de la seva concepció més de 6 anys enrere, ha nascut el joc “Rapinyaires!“.  El part ha anat molt bé, a més dels pares Birding In Spain i La Sabina, també han assistit la Diputació de Lleida, el Plus Fresc, l’Ajuntament de Lleida i el web de micromecenatge Verkami.

Desprès de la seva presentació de “com a casa” i informal aquest dissabte passat a Montsonís el joc ja està a la venta. PVP 16.5 euros, si compres 2 el preu és de 15 euros per a unitat.

A més del joc en si, que dona varies possibles modalitats de joc instructius i divertits, també hi ha un manual que explica més coses sobre els rapinyaires de la Península Ibèrica. No perdis aquesta oportunitat d’aconseguir el teu!

Rapinyaires joc educatiu - Rapaces juego educativo

 

Ya lo tenemos aquí! Por fin, después de su concepción hace más de 6 años ha nacido el juego “Rapaces!”. El parto ha ido muy bién, además de los padres Birding In Spain y La Sabina también han asistido la Diputación de Lleida, el Plus Fresc, el Ajuntament de Lleida y el web de micromecenazgo Verkami.

Después de su presentación “como en casa” e informal este sábado pasado a Montsonís el juego está en venta. PVP 16.5 euros, y si compras 2 el precio baja a 15 euros la unidad.

Además del juego en si, que da varias modalidades de juego instructivas y divertidas también hay un manual que explica más cosas sobre las rapaces de la Península Ibérica (en catalán, pero cuenta con un manual on-line en castellano).

Presentació del joc Rapinyaires - Presentación del juego Rapaces

Assistents joves i no tan joves a la presentació del joc de Rapinyaires 

Leave a Reply